Név-sors-rajzelemzés-önismeret-energiaterápia

Név-sors-rajzelemzés-önismeret-energiaterápia

Névmisztika:a név kötelez!!!Névváltoztatás VS eredeti név

2018. november 18. - BEBEBLOG
magazin_25003.jpgA napokban nagyon érdekes dolog történt velem...mellesleg megjegyzem, több is ... egy dolog azonban, még engem is meglepett, méghozzá nagyon.
Pár éve terveztem azt, hogy készítetek numerológussal, asztrológussal egy elemzést magamról. Már csak úgy kíváncsiságból is...Nem mintha nem ismerném magam elég jól így 32 év eltelte után, de azért mindig van mit tanulnia az embernek magáról is .
Ez év elején még csak megfogalmazódott bennem a könyvírás ötlete, amikor ezzel egyidejűleg azt is eldöntöttem, hogy a vezetéknevemről ,,eltávolíttatom,, az OVÁ végződést. Ezt főként azért szerettem volna, mert nem akartam azt, hogy a könyvem borítóján majd szépen magyarosan a Klaudia FERENCZIOVÁ név szerepeljen. Bár be kell, hogy valljam, ekkor még én sem hittem abban, hogy majd tényleg írok könyvet, azt meg már végképp nem is feltételeztem, hogy ez majd a könyves üzletebe is bekerül, de azért egy saját példányú könyvön sem szívesen láttam volna Ferencziová-t. Elméletileg ennek nem is volt jelentősége, hisz ez ugye ,,csak,, a hivatalos papirokon szereplő nevem volt
Pár napja úgy alakult, hogy egy kedves ismerős által, megismertem egy hölgyet, aki készít sors-és névelemzést. Gondoltam, ha már így alakult, miért is ne, mindig is kíváncsi voltam ilyesmire. Aztán tegnap meg is kaptam a részletes elemzést rólam. Először, félig alomból megnyitottam a telefonomban az üzenetet és pislákolva elkezdtem olvasni, aztán az egyik résznél igencsak kinyíltak az álmos szemeim. Ez volt az...megosztom ezt a részletet veletek:
FERENCZI KLAUDIA - REZGÉS 1 ESRE VÁLT!!! Megkapta a vezetés képességét, és az élet meg is hozza, megadja számára a lehetőséget, hogy tehetségét kibontakoztassa. Arra született, hogy az ötleteit, kreativitását a világ jobbítására használja, példát mutasson, másokat is arra inspiráljon, hogy hozzák ki magukból a legtöbbet, a legjobbat. Érezni belőle a tettrekészséget, az erős akaratot, és ami a legfontosabb, azt az eredeti alkotóerőt és határozottságot, amitől az emberek elfogadják az ő dominanciáját. Akkor teljesíti jól a küldetését, ha nem fogad el semmit késznek és véglegesnek, hanem képességeiből adódva, mindig továbbfejleszt, megújít, hozzátesz valamit.
Ezt a ,,rövid,, kis történetet pedig azért osztottam meg veletek, hogy megerősítsem nektek, a név kötelez , a legjobb tudásom szerint igyekszem teljesíteni a küldetést, amit vállaltam.
(Ferenczi Klaudiától) 
Te tudod hogy hat rád neved rezgése?Gondoltál már rá ,hogy ennek köze lehet ahhoz ami az életedben történik veled?
Facebook :Beatrix Ilia 

A bejegyzés trackback címe:

https://pitye.blog.hu/api/trackback/id/tr5114378648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása